Diagnostika

BOSCH FSA 560  üldtest + 4gaasi analüüs

  • aku+starteri+kompressioonide analüüs
  • süütesüsteemi primaar e.madalpingeahela analüüs
  • süütesüsteemi sekundaar e. kõrgepingeahela analüüs
  • süütenurga kontroll, seadmine
  • sissepritse analüüs:pihusti impulsi kuju,parameetrid, CO sisaldus
  • lambda töö analüüs:graafik, pinged, CO sisaldus
  • väljaheitegaaside analüüs:CO, HC, CO2, COvrai(arvestuslik), lambda(arv), O2(hapniku ülejääk)tühikäigul ja suurtel pööretel(3000 rpm)
  • generaatori analüüs: laadimisgraafik, pinge, voolutugevus
  • silindritevaheline võimsuse jaotus(lülitatakse üksehaaval silindrid välja, võrreldakse pöörete muutumist) samas mõõdetakse HC e. põlemata jääkide muutumist
  • pöörete kõikumise analüüs tühikäigul,silindrite lõikes, koos sekundaarpinge võrdlusega

FSA 560

 

 Selle seadmega saab diagnoosida ka vanemaid autosid, millel pole veel suhtlusvõimalust  käsitestritega.

 


 

KTS 540 E-Test

  • ühendumine auto pardaarvutiga, sissepritse versiooni automaatne tuvastamine
  • veakoodide lugemine mälust, koodide "snapshot" e. tekke aeg, mis oludes (rpm,temp,)
  • veakoodide kustutamine mälust
  • erinevate andurite parameetrite vaatamine numbriliselt ja graafiliselt
  • erinevate juhtelementide töö kotroll simulatsiooni teel(tühikäigu regulaator, paagituulutusklapp, pihustid jne.)
  • ühendumine teiste arvutitega:ABS, AIRBAG, ILLUMINATION,ASC, RADIO, COMFORT, IMMOBILAISER, jne. vastavalt auto tehnilistele võimalustele

 

 


Auto diagnostika sisaldab nii üldtesti   FSA560-ga kui ka E-testi KTS-540-ga.

Diagnostika & elektritööd - bensiinimootoritega autodele

--Loe Lisaks--