Autodiagnostika
Autodiagnostika käigus tuvastatakse arvuti abil või mehhaaniliste meetoditega sõiduki mootori või mõne muu süsteemi tõrke põhjus. Veakoodide alusel saab otsustada, milliseid remonttöid Teie sõiduk vajab, kas kohe või tulevikus.
Juhul kui autol ilmneb rike või kui süttib hoiatav märgutuli, pöörduge meie töökotta. Teeme endast kõik, et tuvastada ja parandada probleem kiiresti. Selgitame välja rikke olemuse, miks on rike tekkinud ning millist hooldust auto vajab.
Diagnostika tegemiseks kasutame oma töökojas peamiselt BOSCH testimisseadmeid ja BOSCH ESI[tronic] 2.0 tarkvara.
Auto ei toimi korralikult või armatuuris põlevad kollased/punased märgutuled?
Pöörduge meie töökotta, selgitame välja, mis viga ning paneme kokku parandustööde tegevuskava.
NB! Me ei tegele Chiptuninguga ega läbisõidumõõdiku näidu muutmisega.
Meie aitame
Kui auto mootor ei tööta ühtlaselt, mootoril pole jõudu, kütusekulu on suur, lisasoojendus jupsib, tuluke põleb armatuuril või on mingi muu viga, siis võtke meiega ühendust ja otsime vea üles.
Vastavalt võimalustele ja Teie soovile teostame peale vea leidmist selle kõrvaldamise.
Üks häirivamaid asju on väike põlev tuluke armatuuril, mis annab teada et midagi on autol viga. See tähendab, et mõni auto süsteem on tuvastanud probleemi, mida peaks esimesel võimalusel kontrollima ja kõrvaldama.
Mida kiiremini autodiagnostikat teha seda parem, sest üks viga võib mõjutada ka teisi tööks vajalikke seadmeid.
Koheselt on vigastust mitu korda lihtsam ja odavam parandada. Tänapäeva autodele on lisatud kõvasti ohutus ja mugavusseadmeid, mida juhivad elektroonilised juhtimisplokid ja andurid. Pimeduses kobamisest ei tule midagi välja ja enne remondi juurde asumist tuleb teha diagnostika.